Lornetka z logo Facebooka
(fot. Glen Carrie, źródło: unsplash.com)
Po godzinach

Facebookowy hotline. Czy przebije Clubhouse?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Facebook od dłuższego czasu usilnie próbuje odeprzeć pomysłową konkurencję i wprowadza coraz to nowe rozwiązania i gadżety funkcjonujące w obrębie platformy. Tym razem stanął w szranki z Clubhouse, proponując własną wersję usługi – przedstawiamy Hotline.

Hotline, nowa linia do współdzielenia pasji i zainteresowań, odpowiedzią Facebooka na Clubhouse

Hotline to kolejny eksperymentalny produkt Facebooka, który powstał na bazie sukcesu platformy Clubhouse. Ta ostatnia jest relatywnie prostą aplikacją umożliwiającą eksplorację poprzez odwiedzanie tzw. pokoi. W ich obrębie toczą się dyskusje na temat interesującej nas muzyki, filmów, technologii czy urody. Co ważne, algorytmy wyszukiwania korespondują z danymi na nasz temat i są w stanie podsuwać nam szczególnie fascynujące kąski. Facebook zdecydował się na udoskonalenie swojej wersji o kilka unikalnych funkcji, z których najbardziej atrakcyjną jest dostęp wideo. Hotline od pewnego czasu poddawany jest skrupulatnym testom i obserwacjom, jednak ciekawi jego funkcjonalności będą musieli poczekać na finalną wersję, ponieważ nie jest on na razie dostępny w Polsce.

o autorze

Artykuły

Mimo, że przez większość czasu głowę ma w chmurach podczas górskich podróży lub filozoficznych rozważań, nogami stąpa twardo po ziemi i nie przejdzie obojętnie obok żadnych nowych doniesień z Doliny Krzemowej. Miłośniczka nauki i jej kreatywnego wykorzystania w technologii.
Alina Jałowiecka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *