Gogle VR
(fot. Bram Van Oost, źródło: unsplash.com)
Po godzinach

PlayStation i VR – związek nieidealny?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Studio pracujące nad rozwojem gry Waltz of Wizards wstrzymało projekt dotyczący przeniesienia gry do wirtualnej rzeczywistości. Jak twierdzą, bezpośrednią przyczyną jest brak zainteresowania technologią VR ze strony zespołu Sony i samego PlayStation.

Gra, o której mowa, to gra łącząca w sobie elementy symulacji i przygodówki. Bohaterem jest czarodziej, który doskonali swoje umiejętności. Aby było bardziej magicznie i bajkowo, całość rozgrywa się na szczycie wieży.

Na co komu VR?

Gracze szybko się dziś nudzą, dlatego twórcy na bieżąco aktualizują grę tak, by sprostać ich potrzebom. Dzięki temu Waltz of Wizards jest dostępne na wszystkich najważniejszych platformach VR.

Oficjalnie reprezentanci firmy Sony zapewniają, że są zainteresowani technologią VR, jednak w praktyce wciąż odwlekają premierę PSVR drugiej generacji. Najprawdopodobniej gracze dostaną go do rąk najwcześniej w 2022 roku, a więc muszą uzbroić się w spory pancerz cierpliwości. Do tej pory zmuszeni będą korzystać ze starych gogli lub… poszukać innych wrażeń.

o autorze

Artykuły

Jeśli ktokolwiek uważa, że twórcze pisanie i nowoczesne technologie nie idą w parze – niech zapozna się z naszą redaktor naczelną. Choć to klasyczna humanistka, jest zafascynowana możliwościami, jakie daje automatyzacja procesów i rozwój VR. Prywatnie miłośniczka Nikoli Tesli, czyli człowieka, który wymyślił XXI wiek.
Dorota Wanat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *