Kobieta uczestnicząca w spotkaniu online
(fot. Luis Alvarez / DigitalVision / Getty Images)
Praca zdalna

Polska platforma do webinariów rośnie w siłę. Kilka słów o sukcesie ClickMeeting

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Rok 2020 już wpisał się do historii jako czas wzmożonego zainteresowania webinarami.

Według State of Online Events 2021, raportu dotyczącego wideokonferencji i webinarów, platforma ClickMeeting odnotowała w roku 2020 aż 270% wzrostu liczby wydarzeń organizowanych globalnie.

W 2020 roku na platformie ClickMeeting zorganizowano 2 316 074 wydarzeń online, które zebrały publiczność liczącą łącznie 30 779 244 uczestników.

Najpopularniejszym typem wydarzeń online były webinary na żywo z wynikiem 1 541 925, spotkania online w liczbie 649 367 oraz webinary automatyczne – 106 478.

Czym jest ClickMeeting?

Platforma powstała w 2011 roku i jako swoje usługi proponuje kompletne rozwiązania webinarowe dla edukacji, biznesu oraz organizacji non-profit.

Z platformy korzystają tysiące nauczycieli, trenerzy, marketerzy, sprzedawcy oraz menedżerowie na całym świecie. ClickMeeting umożliwia tworzenie spotkań online począwszy od 25 uczestników aż do webinariów z 1000 widzów i wielkich wydarzeń online dla 10 000 osób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *