Sprzedaż

Co zabrać na branżowe targi?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Targi branżowe to doskonała okazja do zaprezentowania swojej firmy oraz do zdobycia nowych klientów i kontrahentów. Jednak samo pojawienie się na nich nie zapewni Ci sukcesu. Podpowiadamy, jakie gadżety warto zabrać ze sobą, aby wypaść profesjonalnie i zapaść wszystkim w pamięć.

Targi branżowe to coraz popularniejszy sposób na zaprezentowanie swojej firmy. Dają one szereg możliwości, jeśli chodzi o pozyskanie nowych klientów oraz kontrahentów. Warto więc odpowiednio się do nich przygotować, aby móc maksymalnie wykorzystać wszystkie te możliwości. Dowiedz się, co zabrać na branżowe targi.

Lada oraz ścianka reklamowa

Najważniejszym elementem, bez którego absolutnie nie można pojawić się na targach, jest lada oraz ścianka reklamowa. Wpływają one znacząco na profesjonalny wizerunek oraz zapewniają komfort w obsłudze klientów. Jak je wybrać? Lada powinna być dopasowana w taki sposób, aby zajmować możliwie mało miejsca. Z kolei ścianki reklamowe mogą mieć różne rozmiary i kształty, na przykład proste lub łukowe. Pamiętaj jednak, że koniecznie musi się znaleźć na nich logo oraz prezentacja wizualna firmy. Jeśli chcesz jeszcze bardziej zapewnić rozpoznawalność marki, możesz także przy ściance oraz ladzie postawić flagi reklamowe. Ważne jest jednak, aby ustawić je w taki sposób, żeby były widoczne, ale jednocześnie nie utrudniały poruszania się klientom. 

Gadżety dla wszystkich odwiedzających

Wybierając się na targi, warto zabrać ze sobą gadżety, które możesz wręczać każdemu zainteresowanemu Twoim stoiskiem. Aby wręczanie takich akcesoriów było opłacalne, wybierz takie, które w ciekawy i skuteczny sposób prezentują Twoje logo, ale jednocześnie nie będą ogromnym wydatkiem. W tej roli świetnie sprawdzą się na przykład plastikowe długopisy, firmowe smycze do kluczy, wlepki na zamówienie z logo firmy, ołówki z gumką, breloczki, a także wszelkiego rodzaju ulotki, gazetki oraz broszurki z najważniejszymi informacjami o Twojej firmie i ofertą usług lub produktów. Tego typu papierowe akcesoria możesz zamówić na stronie drukarni cyfrowej totem.com.pl. Pamiętaj, żeby zadbać o wyjątkową trwałość wszystkich tych drobnych gadżetów – w końcu mają one za zadanie zadbać o Twój wizerunek, nie możesz sobie więc pozwolić na ich słabą jakość.  

Gadżety premium dla klientów biznesowych

Oprócz klasycznych gadżetów dla każdego odwiedzającego warto mieć ze sobą także akcesoria przeznaczone wyłącznie dla klientów biznesowych, którzy mogą potencjalnie stać się Twoimi partnerami. Takie gadżety premium sprawdzą się też świetnie w roli nagrody, jeśli na targach organizowane będą różnego rodzaju loterie lub gry. Jakie jednak akcesoria premium wybrać? Doskonale w tej roli sprawdza się wszelaka elektronika, na przykład pendrive, powerbank, słuchawki bezprzewodowe, itp. Dobrym rozwiązaniem będę także akcesoria użytku codziennego takie jak parasole, torby materiałowe, koszulki, torby na laptopa, czy plecaki – a wszystko to oczywiście z logo Twojej firmy. Bardzo popularnym rozwiązaniem są także wszelakie akcesoria i sprzęty sportowe. Warto więc zaopatrzyć się w takie gadżety jak profesjonalny miernik pulsu lub krokomierz, które będą przydatne na przykład podczas porannego joggingu, opaskę na ramię na smartfona, czy sportowy ręcznik z dobrej jakości miękkiego materiału. Pamiętaj jednak, że każde targi mają swoją własną specyfikę, więc koniecznie dopasuj rozdawane gadżety do charakteru branży.

Zdjęcie główne: Stephany Momon/unsplash.com

o autorze

Artykuły

Studentka komunikacji wizerunkowej i public relations poznająca tajniki marketingu oraz reklamy. Swoją przyszłość wiąże w copywritingiem. W wolnym czasie miłośniczka sportu oraz podroży.
Aleksandra Michaliszyn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *