Logo TikToka w aplikacji mobilnej
(fot. SOPA Images / Contributor / LightRocket / Getty Images)
Sprzedaż

Nowa funkcja sprzedażowa TikToka! Sprawdź, czym jest Reach&Frequency

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

TikTok wychodzi naprzeciw reklamodawcom, prezentując intuicyjne narzędzie sprzedażowe. Sprawdzi się w budowaniu świadomości marki i podwyższaniu efektywności działań marketingowych. Jakie inne korzyści dla firm się za nim kryją?

Reach&Frequency – ukłon TikToka w stronę reklamodawców

Dla wszystkich posiadaczy konta reklamowego TikTok Ads Manager otworzyła się niedawno nowa funkcja sprzedażowa TikTok Reach & Frequency, dzięki której w łatwy i przejrzysty sposób będziemy w stanie planować działania brandingowe, monitorować liczbę wyświetleń oraz grono odbiorców.

Narzędzie zostało zaprojektowane w intuicyjny sposób, co wpływa na przewidywalność realizowanych kampanii oraz na wyjątkowo łatwy dostęp do grup docelowych, szeregowanych pod kątem wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań czy profesji. 

Ściąganie aplikacji TikTok na telefon
(fot. DeFodi Images / Contributor / DeFodi Images / Getty Images)

Skuteczność każdej kampanii weryfikowana będzie w oparciu o liczbę wyświetleń (CPM), w zależności od tego, czy uda się dobić do zakładanego w strategii zasięgu. Z raportów natomiast będziemy mogli dowiedzieć się o danych takich jak zasięg, częstotliwość, wskaźnik kliknięć czy wskaźnik dotarcia.

o autorze

Artykuły

Mimo, że przez większość czasu głowę ma w chmurach podczas górskich podróży lub filozoficznych rozważań, nogami stąpa twardo po ziemi i nie przejdzie obojętnie obok żadnych nowych doniesień z Doliny Krzemowej. Miłośniczka nauki i jej kreatywnego wykorzystania w technologii.
Alina Jałowiecka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *