Te siedem marek wspiera społeczność LGBT

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Coraz więcej firm i marek z chęcią angażuje się we wsparcie społeczności LGBT+. Niektóre z nich mają świetne pomysły! Sprawdź, jakie marki wspierają LGBT!

Ben&Jerry’s

Jest to marka lodów premium należąca do koncernu Unilever. Pojawiła się w Polsce w 2016 roku i od samego początku swojej działalności wspiera równość małżeńską. W jednym roku dzięki tej marce na Plac Zbawiciela wróciła słynna tęcza. W innym roku tuż przed Paradą Równości w Warszawie firma Ben&Jerry’s zawiesiła ogromny baner promujący hasło „Małżeństwo dla wszystkich” i miała własną platformę podczas tego marszu. 

Agora

W Agorze ukazuje się newsletter LGBT+. Przed paradami równości zwiększona jest częstotliwość jego ukazywania się. Znaleźć w nim można tematy dotyczące mniejszości seksualnych, artykuły o społeczeństwie, a także kulturze i polityce. Zdarzało się, że gazeta zmieniała swoje logo na tęczowe. Podczas parady równości również sieci restauracji Papa Diego i Van Dog należące do Agory miały w lokalach tęczowe flagi i gwarantowały 20-procentową zniżkę dla klientów, którzy przyszli do restauracji z tęczowym akcentem. 

Levi’s

Marka ta w każdym roku wypuszcza tęczowe kolekcje, które dostępne są w Polsce w wybranych salonach i w sklepie internetowym. Całość wpływów pochodzących ze sprzedaży tych ubrań przekazywana jest na działalność organizacji promującej prawa osób LGBT+. Ponadto pracownicy salonów Levi’s często uczestniczą w marszach równości.

Google 

Już przeszło od 10 lat pracownicy Google wykazują wsparcie dla warszawskiej parady równości. Wystawiają własną platformę muzyczną, pojawiają się tam z bliskimi. Co więcej, pracownicy giganta biorą udział w ponad 50 paradach na całym świecie. Google oczywiście dostarcza również przydatne informacje na temat społeczności LGBT+, wyświetla specjalną grafikę i jest dużym wsparciem dla tej grupy ludzi. 

Empik

Empik we współpracy z wytwórnią muzyczną Universal Music Polska stworzył album muzyczny o tytule „Love is love”, który jest przekaźnikiem wartości głoszonych w postulatach parady równości. Część pracowników tej firmy również bierze udział w paradach, gdzie zakładają tęczowe akcenty i wspierają całą społeczność. 

Coca-Cola i Sprite

W ramach akcji „Niech gadają. Żyj rześko”, która wspierała różnorodność i bycie sobą, marka Sprite wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję puszek z tęczowym logo. Sprite był też partnerem Parady Równości w Warszawie i marszów w innych miastach w Polsce. Ponadto, we współpracy z Fundacją Wolontariat Równości, Sprite stworzył grant dla marszów, który wspierał ich społeczność. 

MTV

Na rzecz Miesiąca Dumy i parad równości kanał MTV Polska spersonalizował swoje logo, przez co stało się ono tęczowe. Taki mały gest również może być dużym wsparciem dla społeczności LGBT+, który będzie pokazywał, że wielu ludzi łączy się z nimi w postulatach.

Zdj. główne: Jiroe (Matia Rengel)/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*