Gadżety i akcesoria

Technologia w biznesie

Billboardy w środku auta? Kontrowersyjny pomysł Forda

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Otrzymujemy reklamy na naszych telefonach, iPadach, e-czytnikach, telewizorach, komputerach. Dlaczego więc nie w naszych samochodach? Tak, niestety Ford już wpadł na ten pomysł.

Ford złożył wniosek patentowy na nowy system, który wykorzystuje zewnętrzne kamery pojazdu do wykrywania i skanowania mijanych autem billboardów oraz kieruje ich dane do wewnętrznych ekranów wyświetlacza, aby pokazać je nam na ekranie, w razie gdybyśmy ich nie zauważyli. 

Tylko czy nie jest to przesada? Reklamy same w sobie mają za zadanie nas rozpraszać, a jazda autem raczej wymaga od nas uwagi.

Zdjęcie główne: Adam Stefanca/unsplash.com

o autorze

Artykuły

Artystyczna copywriterka z długoletnim doświadczeniem pracy zdalnej i zarządzania swoim czasem. Filmy to jej druga pasja, obok fascynacji słowem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *