LinkedIn
(fot. inlytics, źródło: unsplash.com)
AplikacjeNarzędziaTechnologia w biznesie

Sales Insights. Kolejny powód, dla którego warto być na LinkedInie

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

LinkedIn to platforma, której dziś chyba nikomu nie trzeba już przedstawiać. Korzystają z niej zarówno osoby poszukujące nowych wyzwań, jak i firmy, które potrzebują nowych pracowników. Narzędzie jest także sporym ułatwieniem dla działów HR.

Niedawno twórcy platformy zapowiedzieli rozszerzenie platformy o nowe rozwiązanie. Mowa o Sales Insights.

Lepsze kontakty biznesowe

Nowość ma przede wszystkim wspierać rozwój kontaktów biznesowych i poszerzanie sieci znajomości w konkretnych obszarach. Jedną z ważniejszych funkcji ma być przegląd aktualnych możliwości biznesowych w czasie rzeczywistym. Dane będą przedstawione za pomocą interaktywnej mapy, która dostarczy informacji o lokalizacji, trendach i wolnych stanowiskach. Dzięki temu firmy będą mogły na czas obrać odpowiednią strategię i właściwie zaplanować dalsze działania.

o autorze

Artykuły

Jeśli ktokolwiek uważa, że twórcze pisanie i nowoczesne technologie nie idą w parze – niech zapozna się z naszą redaktor naczelną. Choć to klasyczna humanistka, jest zafascynowana możliwościami, jakie daje automatyzacja procesów i rozwój VR. Prywatnie miłośniczka Nikoli Tesli, czyli człowieka, który wymyślił XXI wiek.
Dorota Wanat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *