Sales Insights. Kolejny powód, dla którego warto być na LinkedInie

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

LinkedIn to platforma, której dziś chyba nikomu nie trzeba już przedstawiać. Korzystają z niej zarówno osoby poszukujące nowych wyzwań, jak i firmy, które potrzebują nowych pracowników. Narzędzie jest także sporym ułatwieniem dla działów HR.

Niedawno twórcy platformy zapowiedzieli rozszerzenie platformy o nowe rozwiązanie. Mowa o Sales Insights.

Lepsze kontakty biznesowe

Nowość ma przede wszystkim wspierać rozwój kontaktów biznesowych i poszerzanie sieci znajomości w konkretnych obszarach. Jedną z ważniejszych funkcji ma być przegląd aktualnych możliwości biznesowych w czasie rzeczywistym. Dane będą przedstawione za pomocą interaktywnej mapy, która dostarczy informacji o lokalizacji, trendach i wolnych stanowiskach. Dzięki temu firmy będą mogły na czas obrać odpowiednią strategię i właściwie zaplanować dalsze działania.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*