Statystyki i wykresy
(źródło: pexels.com)
NarzędziaSprzedażTechnologia w biznesie

Szybsza analiza mediów od Neticle

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Narzędzie Neticle Media Intelligence pojawiło się w swojej trzeciej odsłonie. Zaprojektowane do analizy mediów, z myślą o dużych przedsiębiorstwach, jest wciąż doskonalone. Jakie możliwości oferuje?

Nowe funkcje Neticle 

Zmieniła się szata graficzna, ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim należy wymienić nowe funkcje oferowane przez aplikację:

  • umożliwia szybsze podejmowania decyzji: insighty wyświetlane za pomocą jednego kliknięcia, automatyczne powiadomienia o trendach i zmianach na dowolnym rynku,
  • elastyczność w środowisku międzynarodowym: analiza treści możliwa w 19 językach oraz możliwość nadzorowania międzynarodowej działalności w czasie rzeczywistym,
  • szybszy przepływ danych: pomocne będzie narzędzie Neticle Data API umożliwiające zintegrowanie w systemach wewnętrznych danych pochodzących z różnych źródeł. 

Duże znaczenie dla tworzenia nowych funkcji miały informacje zwrotne pozostawione przez samych użytkowników. Chodziło jednak o to, aby system po zmianach wciąż utrzymywał wysoką sprawność – stąd uwzględniono tylko część spośród ich uwag.

o autorze

Artykuły

Zainteresowania, nie tylko naukowe, skupia na rozwoju gospodarczym. W tej perspektywie patrzy na nowe technologie, które niepostrzeżenie wkradają się do naszego życia, zmieniając je. Często na lepsze, ale czy zawsze? Ceni sobie te, które pomagają żyć z poszanowaniem środowiska. Lubi czytać, zajmować się zwierzętami i planować swój ogród.
Kamil Michaluk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *