Wisdrop – narzędzie dla nowoczesnych marketerów

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Na rynku znaleźć można sporo narzędzi służących do analizowania i raportowania przeróżnych danych, lecz przesyt i złożoność informacji powoduje, że marketerom ciężko wyciągnąć jest dane, które chcą poddać analizie. Dlatego też na rynku pojawiło się innowacyjne narzędzie – Wisdrop.

Wisdrop to platforma edukacyjna działająca w modelu subskrypcyjnym, która ma służyć osobom zajmującym się na co dzień marketingiem, zarządzaniem firmą, a i również agencjom mediowym.

Jej założycielem jest agencja badawcza Braincandy z Grecji, która składa się z grona specjalistów. Premierowo narzędzie to pojawiło się i służyło marketerom na rynku greckim, i to już kilka lat temu. Jakiś czas temu twórcy Wisdrop zdecydowali się na ekspansję narzędzia na rynki zagraniczne, i co ciekawe pierwszy kraj jaki wybrali była właśnie Polska.

Atuty Wisdrop

Wisdrop dostępne jest na urządzenia mobilne oraz desktopowe, a jej największą korzyścią jest dostęp do opracowanych przez specjalistów i gotowych danych. Na platformie stale publikowane są coraz to nowe webinary oraz raporty, opracowania, które mają posłużyć do analiz działom marketingu. Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym przy projektowaniu samej aplikacji jest sposób prezentowania na niej treści, ponieważ swoim wyglądem i sposobem użytkowania Wisdrop przypomina Netflixa, co (jak podkreślają użytkownicy) jest sporym atutem.

Więcej na temat Wisdrop możesz dowiedzieć się na stronie wisdrop.com.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*