Zakupy na WhatsAppie? Nowe funkcje aplikacji

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

WhatsApp Business właśnie dodał nowy przycisk „zakupy”, który ułatwi klientom znalezienie katalogu produktów firmy. Dzięki nowej możliwości, klienci WhatsApp Business będą mogli zobaczyć jakie towary lub usługi są oferowane przez daną firmę.

Integracja zakupów na platformie to kolejny duży krok dla aplikacji. WhatsApp ma nadzieję, że docelowo będzie to jedyne i ostateczne miejsce, w którym użytkownik może wysłać wiadomość do sprzedawcy, sprawdzić produkt, kupić go i zapłacić za niego. Użytkownik otrzymywałby wszystkie szczegóły zamówienia na WhatsApp bez konieczności opuszczania platformy. Jednak ta funkcja jest jeszcze niedostępna.

Jak to działa?

Przejdź do dowolnego konta firmowego w WhatsAppie. Może to być konto firmowe, z którym regularnie rozmawiasz, np. lokalny sklep z warzywami. Jeśli sprzedawca przesłał katalog na swoje konto firmowe, zobaczysz symbol sklepu obok nazwy jego konta.

Symbol koszyka zakupowego
(źródło: pixabay.com)

Stuknij w symbol, a otworzy się katalog, który pokaże produkty dostępne w firmie. Możesz przeglądać katalog i zobaczyć zdjęcia każdego produktu. Jeśli produkt Cię zainteresuje, po prostu dotknij przycisk „Wiadomość biznesowa” pod danym zdjęciem, aby zadać pytanie dotyczące tego konkretnego przedmiotu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*