Artykuł sponsorowany
Wręczanie podarunków to zwyczaj, który przyjął się zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym. W artykule znajdziesz pomysły na to, co warto podarować kontrahentom w ramach biznesowego prezentu.
Wręczanie firmowego prezentu wiernym klientom i partnerom biznesowym to sprawdzony sposób na podtrzymanie dobrych relacji i ocieplenie wizerunku przedsiębiorstwa. Zwłaszcza na początku funkcjonowania firmy warto pamiętać o drobnych upominkach dla inwestorów i kontrahentów, a także świętować wszystkie sukcesy firmy. Prezenty biznesowe, dzięki przemyślanej personalizacji, mogą również przyczyniać się do tworzenia skutecznej identyfikacji wizualnej marki. Emocje odgrywają ważną rolę podczas podejmowania decyzji o zakupie danego przedmiotu i w relacjach biznesowych, dlatego należy zadbać o to, aby prezent był w dobrym tonie i został jak najlepiej odebrany.
Delikatesy stanowią uniwersalny upominek, który można wręczyć zarówno mężczyźnie, jak i kobiecie. Warto wybrać produkty wysokiej jakości i zadbać o to, żeby jak najlepiej się prezentowały i wręczyć je w formie eleganckiego zestawu lub kosza upominkowego. Luksusowe czekoladki na prezent w połączeniu z pyszną kawą, wykwintnym alkoholem, przetworami czy efektownymi kwitnącymi herbatami można wręczyć pracownikom jako dodatek do premii świątecznej czy kwartalnej lub po podpisaniu ważnej umowy z kontrahentem. Zestaw upominkowy może poprawić wizerunek firmy w oczach inwestorów lub współpracowników, a także stanowić podziękowanie dla pracowników osiągających wysokie wyniki sprzedażowe.
W ramach firmowego prezentu bardzo dobrze sprawdzą się również funkcjonalne artykuły biurowe, akcesoria do sprzętów elektronicznych czy książki o tematyce biznesowej. Personalizowane gadżety można wykorzystać także do promocji przedsiębiorstwa podczas konferencji i targów branżowych. Ciekawym rozwiązaniem są również szklane statuetki biznesowe oraz ozdobne dyplomy, które mogą stanowić doskonałe podziękowanie za współpracę lub z okazji uhonorowania wspólnych sukcesów.
Świetnym pomysłem jest również przygotowanie dla pracowników kart prezentowych lub udział w programie lojalnościowym, który pozwoli zwiększyć obroty firmy https://loyaltyclub.pl/. Dzięki bonom prezentowym pracownicy lub kontrahenci będą mogli samodzielnie wybrać towar lub usługę, dzięki czemu nie będzie mowy o nietrafionym lub nieodpowiednim prezencie.
Zdjęcie główne: pexels.com/ANTONI SHKRABA