Mildlee/unsplash.com
Sprzedaż

Jak zapakować towar przed wysyłką do klienta?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Pakowanie i wysyłka towarów to nieodłączna część działalności z branży e-commerce lub transportowej. Jak jednak zrobić to prawidłowo, aby przesyłka dotarła do klienta w nienaruszonym stanie? Dowiedz się, jak prawidłowo przygotować paczkę do wysyłki.

Wybór opakowania

Najważniejszym aspektem w przygotowaniu przesyłki przed wysyłką do klienta, jest wybór odpowiedniego opakowania. Na rynku znajdziesz jednak wiele różnych opakowań, między inny wiele rodzajów opakowań kartonowych, kontenery plastikowe lub metalowe, czy nawet drewniane skrzynie. Na co więc zwrócić uwagę, wybierając idealne opakowanie dla Twoich towarów? Przede wszystkim na jego wielkość. Dzięki dopasowaniu wielkości opakowania do produktu, który chcesz wysłać, unikniesz potencjalnych uszkodzeń mechanicznych, ponieważ towar nie będzie obijał się o ścianki kartonu lub innego opakowania. Dodatkowo pozwoli Ci to zaoszczędzić, ponieważ gabaryt, a co za tym koszty wysłania, paczki będą znacznie mniejsze. Pamiętaj także, aby zawsze używać dodatkowych zabezpieczeń, które uniemożliwiają przemieszczanie się produktu wewnątrz paczki. Do najpopularniejszych należą: folia bąbelkowa, tektura lita, granulat, czy pogniecione gazety i inne papiery. 

Najczęściej wybieranym opakowaniem jest bez wątpienia karton. Na rynku znajdziesz jednak wiele różnych opakowań kartonowych. Najbardziej uniwersalnym wyborem będzie karton klapowy. Jest zwyczajne tekturowe pudełko, które może mieć różną wielkość. Innym popularnym rozwiązaniem są też kartony fasonowe. Bardzo łatwo dopasować je do różnego rodzaju towarów. Innymi kartonami, które mogą Ci pomóc w wysyłce towarów do klienta, są kartony archiwizacyjne oraz kartony kaszerowane. Bez względu na to, na jaki rodzaj kartonu się zdecydujesz, w wyborze z pewnością pomoże Ci epakowacz.pl.

Zabezpieczenie przesyłki

Oprócz wybrania odpowiedniego kartonu lub innego opakowania należy także prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę od zewnątrz. Świetnym rozwiązaniem będzie wykorzystanie folii stretchowej, która skutecznie zabezpieczy paczkę przed otwarciem. Przydatna może okazać się także mocna taśma pakowa, a jeśli zależy Ci na dodatkowej reklamie dla Twojej firmy, to postaw na ciekawe rozwiązanie, jakim jest taśma z logiem. Ponadto, aby jeszcze bardziej zabezpieczyć wysyłaną paczkę, możesz też zdecydować się na specjalne oznaczenia informujące o delikatnych towarach.

Zdj. główne: Mildlee/unsplash.com

o autorze

Artykuły

Studentka komunikacji wizerunkowej i public relations poznająca tajniki marketingu oraz reklamy. Swoją przyszłość wiąże w copywritingiem. W wolnym czasie miłośniczka sportu oraz podroży.
Aleksandra Michaliszyn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *