Trwająca od wielu miesięcy pandemia przyczyniła się do gigantycznego skoku w dziedzinie płatności mobilnych. Jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się na rynku aplikacje ułatwiające bezgotówkowe transakcje. Jedną z takich nowości pod koniec roku 2020 wprowadził na swoich stacjach Lotos. Czym jest aplikacja LOTOS Pay&Go?
W odpowiedzi na rosnący popyt na aplikacje do mobilnych płatności, spółka Lotos Paliwa przygotowała dla swoich klientów metodę LOTOS Pay&Go.
Mimo, iż na razie dostępna jest ona na wybranych stacjach, w drugiej połowie tego roku ma zostać uruchomiona w całej sieci.
Założenie usługi jest jasne – ułatwienie klientom dokonywania płatności i usprawnienie procesu tankowania, bez konieczności czekania w kolejkach i blokowania dystrybutorów. Do zadań konsumentów należy jedynie zainstalowanie odpowiedniej aplikacji na smartfonie, a po zatankowaniu zeskanowanie odpowiedniego kodu QR. Po przetworzeniu danych możliwe jest wybranie tradycyjnej metody płatności przy kasie lub za pomocą usługi BLIK.
Nie da się ukryć, że takie usprawnienie znacznie przyspieszy czas spędzany na stacji. Co ważne, na korzystanie z usługi mogą cieszyć się zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy, do których faktura będzie każdorazowo wysyłana drogą mailową po zakończeniu transakcji.