Artykuł sponsorowany
Ważnym elementem działań zarówno marketingowych, jak i wizerunkowych jest zwiększanie świadomości marki wśród jej odbiorców. Świetnym sposobem, aby to osiągnąć, jest umieszczanie logo firmy na ubraniach – i tych promocyjnych, i tych dla pracowników. Dowiedz się dlaczego warto to robić.
Odzież brandowa, czyli ta posiadająca element wizualny charakterystyczny dla Twojej marki – na przykład logo, jest świetnym sposobem na zwiększenie popularności i świadomości Twojej marki wśród jej odbiorców. Jest to bardzo ważne zarówno z marketingowego, jak i wizerunkowego punktu widzenia, ponieważ może mieć realny wpływ na decyzje konsumenckie, pozytywnie wpłynąć na postrzeganie marki oraz zwiększyć zaufanie wśród grupy docelowej.
Ubrania z logo firmy możesz wykorzystać w dwóch sytuacjach: jako element promocyjny, na przykład do wygrania w konkursie lub rozdawany na różnego rodzaju targach i konferencjach, a także jako odzież dla pracowników. Obie te opcje niosą za sobą wiele korzyści dla firmy. Rozdawanie firmowych ubrań w prezencie jest genialnym sposobem na pokazanie marki oraz ocieplenie jej wizerunku – w końcu kto nie lubi dostać miłego upominku, będąc na targach branżowych? Natomiast korzystanie z ubrań z logo jako z odzieży pracowniczej zapewni ujednolicenie wizerunku pracowników, co pomoże w pozycjonowaniu marki jako profesjonalnej.
Warto mieć na uwadze, że mimo iż ubrania z logo firmy są świetnym pomysłem, to nie każdy element garderoby sprawdzi się w tej roli. Jakie więc ubrania wybrać do nadrukowania logo? Najbardziej uniwersalnym, a jednocześnie najbardziej praktycznym rozwiązaniem będzie klasyczny i ponadczasowy t shirt lub bluza supreme. Te i inne elementy garderoby, które doskonale zaprezentują logo Twojej firmy, znajdziesz na stronie https://strefa-logo.pl/bluzy.
Ważny jest także wybór odpowiedniej metody nanoszenia nadruku na ubranie. Które z nich są najlepsze? Jedną z najpopularniejszych metod jest sublimacja oraz sitodruk. Są to świetne propozycje, jeśli zależy Ci przede wszystkim na trwałości wzoru oraz jego bardzo dokładnym odwzorowaniu. Popularną i często stosowaną metodą nadruku na odzieży jest także folia felx druk. Jeśli zaś logo Twojej firmy jest proste i minimalistyczne, to z powodzeniem możesz zdecydować się także na metodę flex-flock.
Zdj. główne: Masaaki Komori/unsplash.com