Artykuł sponsorowany
Przedmioty codziennego użytku o charakterze reklamowym mogą skutecznie promować firmę i realizować strategię marketingową. Dowiedz się, jakie akcesoria reklamowe cieszą się największą popularnością.
W obecnych czasach większość reklam przeniosła się do Internetu, zwłaszcza na platformy social mediów. Badania pokazują jednak, że reklamowe metody tradycyjne w postaci gadżetów reklamowych czy bilbordów w przestrzeni miejskiej nadal potrafią silnie oddziaływać na odbiorców. Wręczanie słodyczy czy akcesoriów reklamowych pozwala umożliwia budowanie silniej niej relacji z klientem. Należy pamiętać o tym, że gadżet reklamowy w formie fizycznej oddziałuje na długo po zakończonych targach czy evencie, a użyteczność przedmiotu może sprawić, że klient czy kontrahent będzie często z niego korzystał i utrwalał sobie w ten sposób w pamięci nazwę i logo przedsiębiorstwa. W dłuższej perspektywie może to skutkować zwiększeniem ilości sprzedaży bądź zainteresowania oferowanymi przez Ciebie usługami.
Warto zadbać o to, żeby akcesoria reklamowe były użyteczne i budziły pozytywne skojarzenia z marką. Eleganckie pióro to duży koszt, ale lekkie, nowoczesne i praktyczne długopisy z logo firmy przydadzą się w wielu sytuacjach, kiedy trzeba coś podpisać czy szybko zanotować. Warto znaleźć atrakcyjną ofertę, w ramach której długopisy będą wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. Warto zadbać również o to, żeby gadżety reklamowe były spójne z identyfikacją wizualną Twojego biznesu. Alternatywą dla firmowych długopisów mogą być również niewielkie kalendarze, notesy oraz organizery – akcesoria do organizacji pracy biurowej stanowią skuteczny nośnik reklamy, dzięki czemu można je wręczać klientom, inwestorom czy nowym pracownikom firmy.
Właściwie dobrane gadżety reklamowe mogą służyć jako narzędzie do promocji firmy podczas targów branżowych, a także być rozdawane podczas akcji promocyjnych czy dodawane w gratisie do zamówień internetowych. W roli akcesoriów firmowych, z których wiele osób korzysta na co dzień, doskonale sprawdzi smycz do kluczy z własnym nadrukiem, pendrive z logo czy kubek. Warto rozważyć też inwestycję w zawieszkę z odblaskiem, zwiększająca bezpieczeństwo na drodze, materiałową torbę na zakupy czy parasol.
Przewagę konkurencyjną mogą zapewnić Ci również praktyczne gadżety reklamowe, które można wykorzystać w pracy lub w podróży, takie jak kubek termiczny, termos czy lunchbox z nadrukiem.
Fot.: Rudy and Peter Skitterians/pixabay.com