Masaaki Komori/unsplash.com
Gadżety i akcesoriaTechnologia w biznesie

Firmowe logo na ubraniach – czy warto?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Ważnym elementem działań zarówno marketingowych, jak i wizerunkowych jest zwiększanie świadomości marki wśród jej odbiorców. Świetnym sposobem, aby to osiągnąć, jest umieszczanie logo firmy na ubraniach – i tych promocyjnych, i tych dla pracowników. Dowiedz się dlaczego warto to robić.

Dlaczego warto umieszczać logo firmy na ubraniach?

Odzież brandowa, czyli ta posiadająca element wizualny charakterystyczny dla Twojej   marki – na przykład logo, jest świetnym sposobem na zwiększenie popularności i świadomości Twojej marki wśród jej odbiorców. Jest to bardzo ważne zarówno z marketingowego, jak i wizerunkowego punktu widzenia, ponieważ może mieć realny wpływ na decyzje konsumenckie, pozytywnie wpłynąć na postrzeganie marki oraz zwiększyć zaufanie wśród grupy docelowej. 

Ubrania z logo firmy możesz wykorzystać w dwóch sytuacjach: jako element promocyjny, na przykład do wygrania w konkursie lub rozdawany na różnego rodzaju targach i konferencjach, a także jako odzież dla pracowników. Obie te opcje niosą za sobą wiele korzyści dla firmy. Rozdawanie firmowych ubrań w prezencie jest genialnym sposobem na pokazanie marki oraz ocieplenie jej wizerunku – w końcu kto nie lubi dostać miłego upominku, będąc na targach branżowych? Natomiast korzystanie z ubrań z logo jako z odzieży pracowniczej zapewni ujednolicenie wizerunku pracowników, co pomoże w pozycjonowaniu marki jako profesjonalnej. 

Jakie ubrania wybrać?

Warto mieć na uwadze, że mimo iż ubrania z logo firmy są świetnym pomysłem, to nie każdy element garderoby sprawdzi się w tej roli. Jakie więc ubrania wybrać do nadrukowania logo? Najbardziej uniwersalnym, a jednocześnie najbardziej praktycznym rozwiązaniem będzie klasyczny i ponadczasowy t shirt lub bluza supreme. Te i inne elementy garderoby, które doskonale zaprezentują logo Twojej firmy, znajdziesz na stronie https://strefa-logo.pl/bluzy.

Nadruk na ubraniach – metody

Ważny jest także wybór odpowiedniej metody nanoszenia nadruku na ubranie. Które z nich są najlepsze? Jedną z najpopularniejszych metod jest sublimacja oraz sitodruk. Są to świetne propozycje, jeśli zależy Ci przede wszystkim na trwałości wzoru oraz jego bardzo dokładnym odwzorowaniu. Popularną i często stosowaną metodą nadruku na odzieży jest także folia felx druk. Jeśli zaś logo Twojej firmy jest proste i minimalistyczne, to z powodzeniem możesz zdecydować się także na metodę flex-flock.

Zdj. główne: Masaaki Komori/unsplash.com

o autorze

Artykuły

Studentka komunikacji wizerunkowej i public relations poznająca tajniki marketingu oraz reklamy. Swoją przyszłość wiąże w copywritingiem. W wolnym czasie miłośniczka sportu oraz podroży.
Aleksandra Michaliszyn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *