TikTok wychodzi naprzeciw reklamodawcom, prezentując intuicyjne narzędzie sprzedażowe. Sprawdzi się w budowaniu świadomości marki i podwyższaniu efektywności działań marketingowych. Jakie inne korzyści dla firm się za nim kryją?
Dla wszystkich posiadaczy konta reklamowego TikTok Ads Manager otworzyła się niedawno nowa funkcja sprzedażowa TikTok Reach & Frequency, dzięki której w łatwy i przejrzysty sposób będziemy w stanie planować działania brandingowe, monitorować liczbę wyświetleń oraz grono odbiorców.
Narzędzie zostało zaprojektowane w intuicyjny sposób, co wpływa na przewidywalność realizowanych kampanii oraz na wyjątkowo łatwy dostęp do grup docelowych, szeregowanych pod kątem wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań czy profesji.
Skuteczność każdej kampanii weryfikowana będzie w oparciu o liczbę wyświetleń (CPM), w zależności od tego, czy uda się dobić do zakładanego w strategii zasięgu. Z raportów natomiast będziemy mogli dowiedzieć się o danych takich jak zasięg, częstotliwość, wskaźnik kliknięć czy wskaźnik dotarcia.